Roviden: Acura TSX ( ez otthon a Honda Accord ), 2004-es evjarat, 39.000 merfold ( ~60.000 km ) , 2.4l , 200 loero, automata valto.
Egy baseballsapkas szakallas napszemuveges fickotol vettem, akinek norveg neve volt es elvileg a felesege vezette az autot es tele van kutyaszorrel a hatso ules ( biztos a kiskutyat szallitotta mindenhova...egy ilyen autoval... )
Ime az auto:

Halogen,projektoros lampak,texasi rendszam urhajoval es lovaglo cowboyyal:
Ket kipufogon keresztul okadja a fustot:
Igen, az index is piros:
Meg szerencse, hogy a tukrokon meghagytak a hagyomanyos narancsszinu indexet :-)
A csomagtarto, kellemes falevelekkel:
Az autohoz jar egy un. "valet-key", amit a parkoloinasnak adsz oda - el tudja inditani vele az autot, de a csomagtartot nem nyitja.
Gyari 17-es felnik biztositjak a tipikus Hondas uttartast: kemeny, pattogo, stabil futomu, nem bizonytalankodik kanyarokban, mint a nagypapas Volvo. 215/50 R17-es gumik - hamarosan a penztarcam melyere kell nezzek mert el vannak kopva rendesen:
Ha a szelep zold, akkor megfelelo a kereknyomas:
Beules elott egy kis emlekezteto az utasoknak, hogy mibe ulnek be:
Aztan ez var rad, ha beulsz, fekete borulesek:
Akar be is allithatod oket elektronyikusan:
A belso:
A kormanytol jobbra az elektronyikus tetoablak vezerlogombjai es a kanyarstabilizator kikapcsologombja, merthogy neha igencsak elveszi a gazt a kanyarban, ha be van kapcsolva :-)
A muszerfal es a kozepkonzol, 6CDs valtoval, ketzonas klimaval, kormanyon a hifi vezerlogombjai es a tempomat:
Fej folott a napszemuveg-tarto, a betanithato kapunyitogombok es a kek szinu ejszakai feny:
Kicsit feltem az automata valtotol, eredetileg manualis valtoban gondolkodtam. De az Acura valtoja remekul szerepel. Nagyon gyorsan valt, nem gondolkodik masodperceket mint a Volvo. Ha egy kis VTECmorgast akar az ember hallani az autopalyan, eleg bedobni a D3-asba, ami csak 3-asig engedi felvaltani. De ha ez sem eleg, akkor ott van a szekvencialis kezi opcio, nagyon hasznos ha az ember 7000-es fordulatszam kozeleben akar kozlekedni :-) A valto mellett az ulesfutes gombjai, szerintem nagyon keveset fogom itt Texasban hasznalni :-)
A 2.4 literes VTEC szornyeteg:
Gyari ajanlas a premium benzin ( vagyis a legdragabb...jelenleg ebbol 4$ egy gallonnyi, es nagyon kuszik felfele )
140-nel 3000 alatt pereg ( 70 volt a megengedett sebesseg, ezuton elnezest kernek a texasi rendorsegtol es igerem tobbet ilyen nem lesz :-) :
A biztonsagraol a standard legzsakokon kivul egy fuggonylegzsak meg egy ulesbe epitett oldallegzsak is gondoskodik:
A hatso utasokrol sem feledkeztek meg az alkotok, nekik is jar egy fuggonylegzsak:
Vegul egy kis papirmunka - az atiratas 15 percig tartott, 1123$-ba kerult es postan kuldik ki az uj tulajdoni lapot ( vehicle title ). Merthogy hiaba vettem maganszemelytol, az adot ( mint AFA ) be kell fizetni Texas allam bacsinak.
A kilatast ket oriasi matrica neheziti, a muszaki es a zoldkartya ervenyessege:
Kéne.
4 comments:
nagyon süti!
Zsir!
A szelepsapkahoz valamilyen specialis szelep kell, vagy rarakod egy hagyomanyosra es muxik?
ogyp
Rárakod egy hagyományosra. Mennyi kell (Van LED-es is)? :)
Szerusz Tibi!
Szep a kocsid, Tibi!
Post a Comment